Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Servisní služby
Podrobnosti produktu Synology NBD OnSite Support pack 5x13xNBD do 35 000 EUR - 4 roky:
Synology NBD OnSite Support pack 5x13xNBD do 35 000 EUR - 4 roky
Záruka expresní výměny nebo opravy vašeho Synology systému
SLA: 5 x 13 x NBD = Pondělí – Pátek, 7 - 20, odeslání nebo oprava do druhého pracovního dne
Výpočet záruky
Výše záruky je vypočítána na základě hodnoty celého nákupu hardware. Jednotlivé hodnoty jsou rozděleny do kategorií podle výše.
Celková kalkulace se tedy skládá z:
základního systému NAS
pevné disky
síťové karty
napájecí jednotky atd.
Příklad:
table, th, td {
border: 1px solid black;
}
Pozice
Číslo
Systém
Popis
Cena objednávky (za jednotku)
Celková cena objednávky
DŮLEŽITÉ!!! Pro aktivaci vašeho podpůrného balíčku poté klikněte na odkaz, který vám přijde na email do 3 měsíců od zakoupení. V případě pozdější aktivace kontaktujte technickou podporu. Možné další poplatky za aktivaci při pozdějším termínu.
Poznámka: platnost podpůrného balíčku je počítána od momentu zakoupení distributorem.
Důležité
Podpůrné balíčky mohou být zakoupeny pouze s novými NAS systémy včetně příslušných vybavení. Každý systém musí být vybaven samostatným podpůrným balíčkem, zakoupení napříč systémy není možné.
Pro starší systémy jsou k dispozici i pozáruční podpůrné balíčky (post warranty support packs). Postup aktivace je stejný jako v případě nových podpůrných balíčků.
Dostupnost podpory (pouze v AJ):
SLA: 5 x 13 x NBD = Pondělí – Pátek, 7 - 20, odeslání nebo oprava do druhého pracovního dne
Další dostupné záruky:
NDB support pack, NBD OnSite support pack – Post warranty
Výrobci kategorie Servisní služby:
Vysvětlivky, legenda
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.