Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Zálohovací systémy
Podrobnosti produktu 3 roky NBD Onsite záruka pro QSW-1105-5T:
3 roky NBD Onsite záruka pro QSW-1105-5T
Upozornění: Záruku lze zakoupit pouze s novou NAS
Postup při řešení záruky Next Business Day Onsite
Nahlášení technické podpoře QNAP
Nahlášení problému probíhá prostřednictvím portálu
https://service.qnap.com/
Po přihlášení k Vašemu účtu QNAP (pokud účet není založen, je možno jej vytvořit na zde)
byste měli vidět NAS server. Pokud tam není, je třeba přidat „Nové zařízení“. Po této operaci klikněte na záložku „Podpora“
Následně v novém okně zvolte „Vytvořit formulář požadavku podpory“
Zvolte nebo doplňte požadované položky. V „Kategorie problému“ zvolte „Porucha hardwaru“
DŮLEŽITÉ!! U položky "Téma" uveďte "NBD Onsite"
Postup technické podpory QNAP
Servisní oddělení QNAP přijímá hlášení
První kontakt probíhá vždy mailovou cestou
Ověření a potvrzení poškození hardware
Doba reakce se počítá od okamžiku potvrzení servisním oddělením společnosti QNAP, že zařízení je poškozeno
Rozhodnutí o provedení výměny
Výměna On Site
Kontakt zástupce Poskytovatele záruky s Pořizovatelem služby
Návštěva zástupce firmy QNAP na sjednaném místě a ve sjednanou dobu
Dodání funkčního zařízení
Pořizovatel v součinnosti se zástupcem Poskytovatele záruky vymění na místě poškozené zařízení za funkční a zapne pro ověření stavu
Převzetí kompletního poškozeného zařízení
"Podmínky rozšířené záruky v rámci programu Next Business Day Onsite" viz sekce "Ke stažení"
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.