Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Rozšíření záruky k periferiím
Obsah technické podpory SWAPit : Prodloužená záruka na 3 roky, výměna zařízení v místě instalace do 3 pracovních dnů. V ceně služby jsou dopravní náklady. Telefonická podpora ve Vašem mateřském jazyce. Při ohlášení závady do 13. hodiny bude náhradní zařízení dodáno během 1– 3 pracovních dnů. Pracovní doba pro poskytnutí služeb údržby je od 09:00 hod do 17:00 hod od pondělí do pátku (s výjimkou místních svátku). Náhradní jednotka bude budˇ nová nebo repasovaná, která má stejné funkční parametry jako vyměňované zařízení. Opětovná výměna není požadována, ponecháte si náhradní zařízení. Dodání kurýrní službou. Veškeré náklady na dopravu a servis jsou zahrnuty v ceně služby. Záruka se vztahuje na dokumentový skener. Součástí záruky není jednotka zdroje. Záruka na zařízení není poskytována na neodborné zacházení uživatelem a spotřební materiál.
Platí údaje uvedené v uživatelské dokumentaci a dále musí být splněny tyto podmínky: . Používají se pouze originální napájecí a datové kabely. . Volná plocha kolem dovolující pohodlný přístup k zařízení. . Umístění na pevném a stabilním podkladu mimo zdroj sálavého tepla, mimo přímé sluneční záření, prostor bez vibrací. . Prostor bez rušivého elektrického nebo magnetického pole. . Chránit zařízení před účinky statické elektřiny. . Prašnost na úrovni běžného nekuřáckého kancelářského provozu. . Nestavět žádné předměty na zařízení. . Teplota od 15 do 35 stupňů Celsia, relativní vlhkost mezi 30 a 80%. . Zabránit vniknutí tekutin, neskenovat mokré předlohy, zabránit vniknutí kancelářských sponek a svorek. . Nezakrývat ventilační otvory zařízení. . Uživatel zajišťuje provozní údržbu dle doporučení výrobcem. . K čištění nepoužívat aerosolové spreje.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.