Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Tiskárny - příslušenství
Podrobnosti produktu EPSON servispack 03 years CoverPlus Onsite service pro L15180 / M15180:
CoverPlus Onsite service pro L15180 / M15180 - 3 roky
CoverPlus je prodloužená záruka a servisní plán společnosti Epson, který vám nabízí jistotu, že budete po celou dobu platnosti smlouvy CoverPlus pojištěni na všechny díly a servis.Na opravě budou pracovat vyškolení technici společnosti Epson. Při všech opravách produktů Epson se využívají originální náhradní díly Epson, které splňují stejně vysoké požadavky jako vaše produkty. Místní a centrální sklady společnosti Epson také zajišťují, že náhradní díly jsou snadno dostupné a redukují se případné prostoje.
Rychlá a spolehlivá služba pro vaše produkty Epson
Kdy si mohu zakoupit balíček CoverPlus? Balíček můžete zakoupit až 60 dní od data instalace produktu Epson.
Kdy začíná období pokrytí servisního balíčku Epson CoverPlus Service Pack? Asistence je vám k dispozici od 1. dne instalace produktu, na který se záruka vztahuje. Například tříletý balíček CoverPlus je platný 3 roky od zakoupení vašeho produktu.
Existuje limit pro počet oprav produktu během období pojistného krytí? Počet oprav produktu v rámci záruky Epson CoverPlus není omezen. Společnost Epson má právo vyměnit produkt za vhodný ekvivalent v případě, že další opravu nebude možné provést.
Jak poznám, že se platnost záruky produktu blížit ke konci? Přejděte na adresu https://warrantycheck.epson.eu/ a zadejte příslušné sériové číslo. Zobrazí se vám vaše standardní záruka a případná prodloužená záruka, která se na daný produkt vztahuje.
Specifikace
Délka servisní služby
3 roky
Vhodná zařízení
L15180 / M15180
Typ záruční opravy
Na místě
Pro další informace o službě CoverPlus můžete navšívit stránky společnosti EPSON.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.