Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Příslušenství k notebookům a ultrabookům
Podrobnosti produktu HP CPe - HP 4y Nbd Onsite RPOS Solution:
4letá systémová podpora HP u zákazníka pro RPOS (další pracovní den)
Parametry
Typ podporyMožnost další podporyTrváníDoba odezvyČasové pokrytíServisní místoZpůsob službyZárukaTyp služby Care PackDoba krytí (měsíc)Další informaceTyp produktuFunkce služby, záhlavíFunkce služby, záhlavíFunkce služby, záhlavíFunkce služby, záhlavíNadpisHlavní prodejní argumentNadpisHlavní prodejní argumentNadpisHlavní prodejní argumentMožnost další podporyTyp služby Care PackČasové pokrytíTrváníServisní místoTyp produktuDoba odezvyZpůsob službyTyp podpory
Oprava u zákazníka
PC řešení
4letá
Reakce další pracovní den
Standardní pracovní dny: 9 hodin
Na místě
Oprava u zákazníka
V záruce
Elektronická sada HP Care Pack
48
Zahrnuje pokrytí pro 1 externí monitor s úhlopříčkou až 22” a až 6 periferií HP
Care Pack
Vzdálená diagnostika problémů a podpora
Řešení elektronické vzdálené podpory HP
Hardwarová podpora u zákazníka
Včetně materiálu, dílů a přepravy
Podpora pro celé řešení POS
Buďte bez starostí s vědomím, že máte přístup k našim odborným znalostem a špičkovému servisu a podpoře pro vaše kompletní maloobchodní řešení POS (vztahuje se na základní jednotku a až 6 periferních zařízení).
Pomoc je na lince nebo vyrazí přímo za vámi
Naši specialisté jsou vždy připraveni vám s čímkoli pomoci, ať už vzdáleně po telefonu nebo osobně.
Budeme u vás další pracovní den
Technik, díly a servis dorazí přímo k vám hned další pracovní den. Naši odborníci pracují 9 hodin denně, 5 dní v týdnu.[1]
PC řešení
Elektronická sada HP Care Pack
Standardní pracovní dny: 9 hodin
4letá
Na místě
Care Pack
Reakce další pracovní den
Oprava u zákazníka
Onsite repair
Poznámky pod čarou
Právní omezení
Výrobci kategorie Příslušenství k notebookům a ultrabookům:
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.