Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Rozšíření záruky k PC a NTB
Podrobnosti produktu HP CPe - HP 1 year Post Warranty Active Care Next Business Day Notebook HW Supp (3-3-0):
HP 1 year Post Warranty Active Care Next Business Day Notebook HW Supp
Parametry
Typ podpory
Active Care
Trvání
1 year
Doba odezvy
Next business day response
Časové pokrytí
Standard workdays - 9 hours
Servisní místo
Remote and Onsite
Způsob služby
Onsite and Predictive Support
Záruka
Post warranty
Typ služby Care Pack
Electronic
Doba krytí (měsíc)
12
Typ produktu
Care Pack
Funkce služby, záhlaví
Prediktivní a proaktivní výstrahy a oznámení HP TechPulse
Funkce služby, záhlaví
Sledování stavu hardwaru nabízí rychlé a aktualizované kontroly stavu všech zařízení
Funkce služby, záhlaví
Informace o hardwaru zařízení – včetně BIOSu a aktualizací firmwaru
Funkce služby, záhlaví
Automatické tikety pro pevné disky a baterie potřebující výměnu
Nadpis
Rychlé doby odezvy
Hlavní prodejní argument
S nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny.
Nadpis
Rychlá řešení
Hlavní prodejní argument
Pomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy.
Nadpis
Vysoká doba provozu
Hlavní prodejní argument
Spolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.