Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Rozšíření záruky k PC a NTB
Podrobnosti produktu HP CPe - ActiveCare 3y NBD Zbook (war 110) Onsite Notebook Only Service:
HP 3 year Active Care Next Business Day Response Onsite Notebook Hardware Support
Parametry
Typ podpory
Active Care
Trvání
3 roky
Doba odezvy
Reakce další pracovní den
Časové pokrytí
Standardní pracovní dny: 9 hodin
Servisní místo
Vzdálená a u zákazníka
Způsob služby
Prediktivní podpora u zákazníka
Záruka
V záruce
Typ služby Care Pack
Elektronická sada HP Care Pack
Doba krytí (měsíc)
36
Podtyp služby Care Pack
BASE
Typ produktu
Care Pack
Funkce služby, záhlaví
Prediktivní a proaktivní výstrahy a oznámení HP TechPulse
Funkce služby, záhlaví
Sledování stavu hardwaru nabízí rychlé a aktualizované kontroly stavu všech zařízení
Funkce služby, záhlaví
Informace o hardwaru zařízení – včetně BIOSu a aktualizací firmwaru
Funkce služby, záhlaví
Automatické tikety pro pevné disky a baterie potřebující výměnu
Nadpis
Rychlé doby odezvy
Hlavní prodejní argument
S nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny.
Nadpis
Rychlá řešení
Hlavní prodejní argument
Pomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy.
Nadpis
Vysoká doba provozu
Hlavní prodejní argument
Spolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.