Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Rozšíření záruky k PC a NTB
Podrobnosti produktu HP CPe - Active Care Carepack 5y NBD/ DMR Onsite Notebook Only HW Service (standard war. 1/ 1/ 0) -HP Zbook g10:
5letá HW podpora HP Active Care u zákazníka pro notebooky (další pracovní den / ponechání vadného média)
Parametry
Typ podpory
Active Care
Možnost další podpory
Ponechání vadného média
Trvání
5letá
Doba odezvy
Reakce další pracovní den
Časové pokrytí
Standardní pracovní dny: 9 hodin
Servisní místo
Vzdálená a u zákazníka
Způsob služby
Prediktivní podpora u zákazníka
Záruka
V záruce
Typ služby Care Pack
Elektronická sada HP Care Pack
Doba krytí (měsíc)
60
Typ produktu
Care Pack
Funkce služby, záhlaví
Podpůrné funkce HP TechPulse
Funkce služby, záhlaví
Vzdálená diagnostika problémů a podpora
Funkce služby, záhlaví
HW podpora další pracovní den u zákazníka[1]
Funkce služby, záhlaví
Ponechání vadného média
Nadpis
Rychlé doby odezvy
Hlavní prodejní argument
S nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny.
Nadpis
Rychlá řešení
Hlavní prodejní argument
Pomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy.
Nadpis
Vysoká doba provozu
Hlavní prodejní argument
Spolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.