Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Příslušenství k notebookům a ultrabookům
Podrobnosti produktu HP CPe - 2y Return Commercial notebook Only SVC:
2letá HW podpora HP pro notebooky (oprava v servisu)
Parametry
Typ podpory
Oprava mimo pracoviště
Trvání
2 roky
Doba odezvy
Oprava do 3 až 7 pracovních dnů
Časové pokrytí
Standardní pracovní dny: 9 hodin
Servisní místo
Mimo
Způsob služby
Oprava v servisu
Možnosti logistiky
Přeprava nebo doručení zákazníkem
Záruka
V záruce
Typ služby Care Pack
Elektronická sada HP Care Pack
Doba krytí (měsíc)
24
Další informace
Kromě externích monitorů
Typ produktu
Care Pack
Funkce služby, záhlaví
Vzdálená diagnostika problémů a podpora
Funkce služby, záhlaví
Oprava ve vybraném servisním středisku HP
Funkce služby, záhlaví
Včetně práce, náhradních dílů a materiálu
Funkce služby, záhlaví
Předplacená zpětná zásilka s funkční jednotkou zpět na pracoviště
Nadpis
Vysoce kvalitní podpora
Hlavní prodejní argument
Získejte vzdálenou telefonickou podporu jako první možnost řešení problému. Pokud problém nelze vyřešit na dálku, přepravte počítač do vybraného servisu HP, kde se opraví nebo vymění.
Nadpis
Spolehlivá a levnější alternativa k podpoře u zákazníka
Hlavní prodejní argument
U produktů v nekritických prostředích nabízí služba opravy v servisu cenově dostupnější alternativu k podpoře u zákazníka.
Typ služby Care Pack
Elektronická sada HP Care Pack
Časové pokrytí
Standardní pracovní dny: 9 hodin
Trvání
2 roky
Možnosti logistiky
Přeprava nebo doručení zákazníkem
Servisní místo
Mimo
Typ produktu
Care Pack
Doba odezvy
Oprava do 3 až 7 pracovních dnů
Způsob služby
Oprava v servisu
Typ podpory
Offsite repair
Poznámky
Právní omezení
Výrobci kategorie Příslušenství k notebookům a ultrabookům:
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.