Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Příslušenství k notebookům a ultrabookům
Podrobnosti produktu DELL Rozšírenie záruky z 3 rokov Basic Onsite na 5 rokov ProSupport Plus- notebook Latitude 3000 rada:
DELL Rozšírenie záruky z 3 rokov Basic Onsite na 5 rokov ProSupport Plus- NB Latitude 3000 rada
Záruku je možné objednať max do 3 mesiacov od kúpi zariadenia DELL. Je potrebné zaslať obchodníkovi Service Tag zariadenia DELL na ktoré treba rozšíriť záruku.
(Predĺženie záruky NPOS je možné len pre systémy Dell z SPL cenníka (distribučné konfigurácie), ktoré nie sú staršie ako 365 dni od dátumu odoslania z výroby.)
Nie je možné uplatniť pre CTO konfigurácie a B2B.
Po objednaní záruky, nie je možné stornovať objednávku.
Výrobci kategorie Příslušenství k notebookům a ultrabookům:
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.