PC, NotebookyRozšíření záruky k PC a NTB ASUS Premium Care - Rozšíření záruky Pick-up & Return a lokální ochrana proti náhodnému poškození(LADP) - 2 roky, Comm.
Žádné parametry nepřiděleny pro produkt ASUS Premium Care - Rozšíření záruky Pick-up & Return a lokální ochrana proti náhodnému poškození(LADP) - 2 roky, Comm.
Pro tento produkt jsme nenašli podobné produkty. Zkuste se prosím podívat do celé kategorie Rozšíření záruky k PC a NTB
Podrobnosti produktu ASUS Premium Care - Rozšíření záruky Pick-up & Return a lokální ochrana proti náhodnému poškození(LADP) - 2 roky, Comm.:
Local Accidental Damage Protection (1Claimyear, No limited Key part)
Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním:
Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy
Poškození kapalinou
Poškození elektrickým přepětím
Náhodné ulomení
V rámci tohoto balíčku služeb má zákazník nárokna jednu (1) žádost o servis ročně během záruční doby.
Celkové náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu.
Na všechny komponenty opravené nebo vyměněnéservisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.