Žádné parametry nepřiděleny pro produkt ASUS Premium Care - Prodloužení záruky Pick-up & Return (mezinárodní) - 3 roky, AiO
Pro tento produkt jsme nenašli podobné produkty. Zkuste se prosím podívat do celé kategorie Rozšíření záruky k PC a NTB
Podrobnosti produktu ASUS Premium Care - Prodloužení záruky Pick-up & Return (mezinárodní) - 3 roky, AiO:
Servisní balíček pro prodloužení mezinárodní záruky
Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Tento servisní balíček zahrnuje Mezinárodní podporu. Služba je poskytována za dodržování místních standardů a servisní politiky. Pro více informací nahlédněte, prosím, do sekce Záruka a podpora na vaší záruční kartě. (Pouze mezinárodní)
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.