Servisní balíček pro prodloužení místní záruky
Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Local On-Site Service - servis na místě
V rámci servisu na místě vám autorizovaný technik společnosti ASUS zajistí opravu dílů na místě na vámi určeném místě, pokud problém s vaším produktem nelze vyřešit prostřednictvím telefonické, nebo online podpory.
Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, bude pro váš produkt domluvena technická podpora na místě s autorizovaným technikem společnosti ASUS, který k vám bude vyslán zpravidla do konce následujícího pracovního dne; doba odezvy se může lišit v závislosti na zeměpisné poloze, dostupnosti náhradních dílů a místního servisu.
Pokud dojde k poruše výrobku při běžném a řádném používání během doby platnosti tohoto servisního balíčku, společnost ASUS opraví, nebo vymění vadné součásti výrobku, nebo výrobek samotný za nové, nebo repasované součásti, nebo výrobky, které jsou funkčně rovnocenné, nebo lepší než původně dodané.
Pokud jsou v rámci této služby vyměněny vadné díly, předem souhlasíte s převodem vlastnictví vyměněných vadných dílů na společnost ASUS.
HDD Retention
Tato služba se vztahuje na původní vestavěný pevný disk („HDD/SSD“) dodávaný s Vaším produktem ASUS a jakoukoli jinou náhradou nainstalovanou autorizovaným technikem ASUS v souladu s podmínkami této služby.
Tato služba Vám umožňuje ponechat si původní vadný disk, pokud jeho vadu potvrdí autorizovaný technik ASUS. Zároveň Vám autorizovaný technik ASUS naistaluje disk nový. Původní pevný disk všakuž nebude předmětem žádné další podpory
Povinnosti zákazníka:
Pokud chcete využít službu HDD Retention, musíte tento požadavek uvést spolu s požadavkem o On-site opravu. Tato služba není automatická.
Je vaší odpovědností udržovat „fyzickou kontrolu“ nad vadným HDD/SSD a zajistit, aby osobní, důvěrná nebo vlastnická data na vadném HDD byla zničena nebo zůstala v bezpečí.
Je vaší odpovědností případně zlikvidovat vadný HDD v souladu s místně platnými zákony a předpisy.
Vy nebo Váš oprávněný zástupce jste povinni podepsat dokument HDD Retention dodaný společností ASUS a potvrdit
ponechání si HDD/SSD.
Servisní balíček pro baterie
Balíček ASUS Battery Service Package (BSP) prodlužuje dobu krytí nad rámec standardní záruky baterie. V rámci BSP vám bude poskytnuta náhradní baterie, jestliže se ukáže, že je baterie notebooku vadná.
V případě poruchy baterie během prodlouženého období (po uplynutí standardní záruční doby na baterii) máte nárok na jednu (1) výměnu baterie každý rok. Servisní balíček je následně ukončen poté, co zákazník obdrží náhradní baterii, nebo uplyne doba platnosti servisního balíčku.
Vyjma změny záruční doby na baterii jsou všechny ostatní podmínky stejné jako u standardní záruky na baterii. Podmínky standardní záruky na baterii naleznete na záručním listu dodaném s výrobkem.
Tento servisní balíček se vztahuje pouze na originální baterii dodanou s vaším produktem ASUS.
Na náhradní baterii se tento servisní balíček vztahuje po zbývající dobu záruky, nejméně však po dobu tří měsíců.
Tento servisní balíček se vztahuje pouze na vady výrobce a nezahrnuje očekávané snížení kapacity v důsledku používání.
https://www.asus.com/cz/support/premium_care/