Produkty jsou vybírány dle shodných parametrů a řazeny dle skladových položek, sekundárně dle ceny vzestupně. Další produkty můžete přehledně nalézt dle parametrů v hlavní kategorii Správa, internet
Podrobnosti produktu TeamViewer 15, Premium, 1 rok:
TeamViewer 15 Premium, 1 rok
TeamViewer je software pro vzdálenou podporu, vzdálený přístup a on-line schůzky, na který spoléhá svět. Aplikace TeamViewer patří do rodiny nástrojů pro vzdálenou správu systému. Umožňuje připojit se na jiný počítač, jak v místní síti, tak i po internetu, a ovládat ho bez nutnosti být u něj fyzicky přítomen (postačí, že je spuštěna klientská aplikace).
Vzdálená podpora – pomoc lidem - poskytujte interní podporu nebo podporu svým zákazníkům. Vzdálený přístup – připojení k zařízením - vytvořte si trvalý přístup a vzdáleně ovládejte, monitorujte a spravujte zařízení. Schůzky a spolupráce - organizujte schůzky, prezentace, školení a interaktivní konference Domácí kancelář - pracujte přes den z domova, nebo si udělejte z domova přímo svoji kancelář. Mobilní přístup - připojte se ke svým počítačům z mobilního zařízení (Android, iOS, Windows, BlackBerry) a získejte přístup k datům nebo možnostem podpory pro jakýkoli počítač se systémem Windows, macOS nebo Linux
Klíčové vlastnosti: Správa počítačů a kontaktů Své počítače a kontakty organizujte, seskupujte a sdílejte dle potřeby. Nechte si zasílat upozornění týkající se důležitých oznámení. Prohlížejte poslední připojení a stav online kontaktů s cílem rozesílat zprávy či připojovat se okamžitě jediným kliknutím. Správa uživatelů a zařízení Přidávejte uživatele a zařízení ke své společnosti (licence) a přiřazujte jim oprávnění. Sdílejte skupiny. Spravujte zařízení pomocí nastavení na základě zásad, zobrazujte nejdůležitější informace o zařízeních, a to i když jsou offline. Aktivujte zabezpečený přístup a připojujte se k zařízením bez potřeby použití hesla. Skupiny kanálů Vytvářejte oddělené skupiny kanálů v rámci své licence a přiřazením uživatelů do těchto skupin zajistěte, aby měly určité týmy vždy přístup k požadovaným kanálům. Přenos souborů Sdílejte soubory všech velikostí s rychlostí přenosu až 200 MB/s pomocí praktických funkcí, jako je správce souborů, kontextová nabídka, přemístění tažením a kartotéka, která může odkazovat na poskytovatele cloudového úložiště. Záznam relace Nahrávejte relace vzdálené kontroly či schůzky (včetně zvuku, hlasového přenosu přes IP, videa a obrazu z webové kamery) s možností jednoduché konverze do formátu videa AVI. Nahrávání relací je možné též vynutit. Podpora síťového serveru V prostředí síťového serveru je pro každého uživatele volitelně generováno zvláštní ID, které všem umožňuje používat TeamViewer současně a nezávisle.
Business
Premium
Corporate
Licencovaní uživatelé
1
až 50
až 200
Souběžní uživatelé
1
1
3
Neomezený počet koncových bodů
ANO
ANO
ANO
Rozšířená správa zařízení
až 200
až 400
až 1000
Servicecamp
NE
3 zástupci pracovníků
5 zástupců pracovníků
Přednostní technická podpora
NE
NE
ANO
Okamžitá vzdálená podpora a bezobslužný přístup
ANO
ANO
ANO
Vysoce výkonné ovládání, vzálený přístup
ANO
ANO
ANO
Nejvyšší standardy a nástroje zabezpečení
ANO
ANO
ANO
Přenos souborů
ANO
ANO
ANO
Komplexní nástroje podpory
ANO
ANO
ANO
Schůzka a prezentace
ANO
ANO
ANO
Účastníci schůzky
5
15
25
Chat, video, VoIP, telekonference
ANO
ANO
ANO
Plánování a zaznamenávání schůzek
ANO
ANO
ANO
Nástroje spolupráce
ANO
ANO
ANO
Multiplatformní konektivita
ČÁSTEČNĚ
ANO
ANO
Stolní operační systémy (WIN, Mac, Linux)
ANO
ANO
ANO
Připojení z mobilních zařízení (iOS, Android,...)
ANO
ANO
ANO
Chrome OS, připojení prohlížečem, TVP
NE
ANO
ANO
Uživatelská nastavení a integrace
ČÁSTEČNĚ
ANO
ANO
Uživatelské přizpůsobení, firemní logo
ANO
ANO
ANO
Předem připravená integrace
ČÁSTEČNĚ
ANO
ANO
Snadno integrovatelné REST API, SDK
ČÁSTEČNĚ
ANO
ANO
Správa a administrace
ČÁSTEČNĚ
ČÁSTEČNĚ
ANO
Centralizované zásady nastavení
5
10
15
Správa uživatelů
NE
ANO
ANO
Pokročilá nastavení klientů
NE
ANO
ANO
Hromadná nasazení (MSI, Android Host)
NE
NE
ANO
Týmová práce a vytváření zpráv
NE
ČÁSTEČNĚ
ANO
Správa servisních případů a živé předávání relací
NE
ANO
ANO
Protokoly uživatelských připojení
NE
ANO
ANO
Protokoly připojení k zařízení
NE
NE
ANO
Dostupné doplňky
ČÁSTEČNĚ
ANO
ANO
Podpora mobilních zařízení
Podpora mobilů
Podpora mobilů
Podpora mobilů
Kanály pro souběžné uživatele
NE
Přidat 1 další kanál
Přidat 9 dalších kanálů
Výrobci kategorie Správa, internet:
Vysvětlivky, legenda
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.