Žádné parametry nepřiděleny pro produkt Brita Flow XXL Maxtra PRO, 8.2 l, aktivní uhlí
, kohoutek, BPA-free
Pro tento produkt jsme nenašli podobné produkty. Zkuste se prosím podívat do celé kategorie Filtrační konvice
Podrobnosti produktu Brita Flow XXL Maxtra PRO, 8.2 l, aktivní uhlí
, kohoutek, BPA-free:
Brita Flow XXL Maxtra PRO
Nádoba je vybavena kohoutkem pro přesné a snadné nalévání vody. Její design byl navržen tak, aby se vešla do chladničky (rozměry 22 x 21 x 31 cm), a lze ji snadno rozebrat pro čištění.
Tyto inovativní filtrační nádoby jsou praktickou, pohodlnou a ekologickou metodou, jak se udržet v neustálé hydrataci, aniž byste museli neustále nosit klasické lahve s balenou vodou. Na rozdíl od plastových lahví, které nejsou vůbec šetrné k životnímu prostředí, protože se obtížně rozkládají, lze nádoby BRITA používat dlouhodobě, přičemž je nutná pouze jednoduchá výměna filtračních vložek.
Indikátor výměny filtru Filtrační nádoba Flow je vybavena systémem upozornění na výměnu kazety Memo na víku. Tento indikátor lze snadno pozorovat a nastavit, jedná se o AUTOMATICKÝ indikátor. Jak to funguje? Monitoruje proces filtrace vody a zobrazuje zbývající provozní dobu kazety MAXTRA PRO. Po vložení kartuše MAXTRA PRO stiskněte a podržte tlačítko START po dobu několika sekund, dokud se na displeji nezobrazí 4 čárky, které se dvakrát střídavě rozsvítí. Každý sloupec představuje jeden ze čtyř týdnů, kdy lze kazetu MAXTRA PRO používat při maximálním výkonu. Při používání filtrační kazety MAXTRA PRO každý týden zmizí z displeje jeden sloupec, což znamená zbývající životnost.
Výměna filtrační vložky MAXTRA PRO Při spotřebě 2 l vody denně na osobu a pro dosažení optimálních výsledků doporučujeme vyměnit kazetu MAXTRA PRO každé 4 týdny nebo každých 150 l filtrované vody. Po uplynutí doporučené lhůty odklopte víko filtrační nádoby, opatrně vyjměte nálevku a poté, držíce kartuši z obou stran, ji vytáhněte nahoru. Nový ergonomický tvar kartuší MAXTRA PRO umožňuje jejich snadné vyjmutí a výměnu.
SKLADEM:
Zboží je skladem v zobrazované výši a lze ho ihned objednat a dodat na Vámi určenou adresu, popřípadě vydzvednout po domluvě přímo v našem skladě. NENÍ SKLADEM, DOSTUPNOST NA DOTAZ:
Pokud není uvedeno jinak, předpokládaná doba naskladnění je min. 14dní, prosím zavolejte 315 810 620 pro upřesnění dodání. REPAIR:
Jedná se o zboží, které je vráceno distributorem po servisním zásahu, je opravené, odzkoušené a plně funkční. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Na zboží je dána plná 2 letá záruka. POŠKOZENÝ OBAL:
Jedná se o zboží, u kterého vinou transportu došlo k poškození obalu, popřípadě originální krabice. U tohoto druhu zboží, pokud není skladem, nelze zjistit datum dodání a lze jen sledovat přímo na internetu. Aktualizace cen:
Ceny na myIT.cz se aktualizují několikrát za den v závislosti na kurzu. Veškeré nechtěné překlepy, změny cen jsou vyhrazeny.